آینده بازار برندهای لوکس خاورمیانه در گفت‌وگو با رئیس گروه ETOILE

آینده بازار برندهای لوکس خاورمیانه در گفت‌وگو با رئیس گروه ETOILE
آینده بازار برندهای لوکس خاورمیانه در گفت‌وگو با رئیس گروه ETOILE

هدف، پایداری است

در سال2024، گروه خرده‌فروشی لوکس منطقه‌ای Etoile بر رشد و گسترش بازارهای کلیدیاش در خاورمیانه متمرکز خواهد شد که بر پایه تعهد مداوم به دیجیتالی‌سازی و شیوه‌های پایدار است. Ingie Chalhoub، بنیانگذار و رئیس گروه Etoile که بیش از 50برند برتر را در فروشگاه‌های چند برندی خود جای داده، گفت: «هدف ما افتتاح بوتیک‌های جدید، سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و همکاری گسترده با طراحان محلی و جهانی است.» Etoile La Boutique خانه لوکس برندهای مختلفی مانند Chanel، Ralph Lauren، Tod’s، Aquazzura، Etro، Valentino، Hogan و Yamamay در منطقه است. Ingie Chalhoub، برخی از افکار کلیدی در مورد تغییراتی که در صنعت لوکس منطقه‌ای رخ می‌دهد را در گفت‌وگو با images retailme به اشتراک گذاشت.

تحول دیجیتال چگونه تجربه خرده‌فروشی لوکس را در خاورمیانه شکل می‌دهد؟

دگرگونی دیجیتال به تغییرشکل خرده‌فروشی لوکس هم در منطقه و هم در سراسر جهان آن هم با سرمایه‌گذاری در محیط‌های دیجیتال و فیزیکی، ادامه می‌دهد. این مزیت به مشتریان اجازه می‌دهد خرید کنند و محصولات را به روش‌هایی متناسب با سبک زندگی‌ خودشان، امتحان کنند. ما برای اطمینان از ارتباط با مصرف‌کننده دیجیتالی در منطقه، حضور همه کاناله خود را در سال 2024 گسترش خواهیم داد و به نوآوری تجربه تجارت الکترونیک ادامه خواهیم داد تا تعامل با مشتریان را افزایش دهیم.

 

 

چگونه خرده‌فروشی تجربی، تجربه خرید لوکس را بهبود می‌بخشد؟

بازار لوکس خاورمیانه شاهد افزایش خرده‌فروشی تجربی است. براساس تحقیقات، 49درصد از خریداران  می‌گویند فروشگاه‌ها باید محصولاتی فراتر از امور تجاری هم عرضه کند. این رویکرد به برندهای لوکس اجازه می‌دهد تجربیات خرید منحصربه‌فرد و به‌یاد‌ماندنی را ارائه و ارزشی فراتر از خود محصول خلق کنند. راه‌حل‌های نوآورانه جدید که توسط گوشی هوشمند فعال می‌شود با دسترسی به گواهی‌های محصول، مبدأ، مهارت و نوع محصول از ساخت تا خرید، لایه بیشتری از اصالت و شفافیت را ارائه می‌کند.

شخصی‌سازی چه نقشی در صنعت خرده‌فروشی لوکس در حال تکامل دارد و چگونه در استراتژی گروه Etoile  قرار می‌گیرد؟

شخصی‌سازی، تعاملات مشتری را در بخش مد لوکس و خرده‌فروشی متحول می‌کند. بسیاری از طراحان ما با قطعات منحصر‌به‌فرد و مجموعه‌‌ای که فقط برای منطقه ایجاد شده‌اند به ایام مهم سال مانند ماه رمضان ادای احترام می‌کنند.

 

 

در نهایت به ما بگویید چگونه گروه Etoile قصد دارد به شیوه‌ای خوب برای مردم و کره زمین فعالیت کند.

پایداری در هسته کسب‌وکار ما نهفته است. در سطح جهانی، صنعت مد به سمت یک رویکرد پایدارتر حرکت کرده و این به محیط خرده‌فروشی خاورمیانه هم تسری یافته است. مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای از پیامدهای زیست‌محیطی و انتخاب‌های مد خود آگاه هستند. چیزی که اکنون شاهد آن هستیم، تلاش در جهت مسئولیت‌پذیری و آگاهی بیشتر در روش‌های تجارت است؛ برای مثال،Chanel  تا سال 2025 به  فناوری صددرصدی انرژی تجدیدپذیر دسترسی می‌یابد و تا سال2030 ردپای کربن را تا 50 و انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا 40درصد کاهش می‌دهد. در گروه Etoile، همچنین به اولویت‌ خرید از شرکای پایبند به تولید محصولات منطبق با محیط‌زیست، ادامه خواهیم داد. آینده پایدار همچنین درمورد آموزش نسل بعدی است و ما طراحان نوظهور را با همکاری جدید با موسسه مد و طراحی دوبی از سال 2024 پرورش خواهیم داد.

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , تجارت الکترونیک , خرده فروشی لوکس , نوآوری , تحول دیجیتال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان