افتتاح بزرگترین فروشگاه تام فورد در دوبی مال

افتتاح بزرگترین فروشگاه تام فورد در دوبی مال
افتتاح بزرگترین فروشگاه تام فورد در دوبی مال

بلندپرواز و جاه‌طلب

تام فورد یکی از 5 فروشگاه شاخص جهانی خود را در دوبی مال افتتاح کرد.

 این فروشگاه که در 3 طبقه کالاهای تام فورد از جمله عطر، عینک، اقلام چرمی و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد.

«ورکوریس» رئیس شرکت‌های مدیریت شده در لینکدین و از مدیران ارشد این برند درباره اقدام اخیر تام فورد گفت: «این فروشگاه در 3 طبقه گسترده شده تا دنیای کامل تام فورد را به نمایش بگذارد؛ از جمله پوشاک آماده، کالاهای چرمی، عطر، عینک و لباس زیر مردانه و زنانه.»

قبل از افتتاح فروشگاه، اقلام این برند در بلومینگ دیلز، گالری لافایت، سفورا و سایر خرده فروشان لوکس فروخته می‌شد.

 

 

ادامه اقتدار

این برای اولین بار نیست که تام فورد در چنین ابعادی اقدام به افتتاح فروشگاه و سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر می‌کند.

تام فورد، موسس و مدیر این برند پس از اندوختن تجربیات بسیار در عرصه برندینگ و بلافاصله پس از ترک گوچی در سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفت برند شخصی خودش را به نام تام فورد تأسیس کند. مجموعه لوازم آرایشی و همچنین مجموعه عینک تام فورد، اولین محصولاتی بود که در سال ۲۰۰۵ از این برند به بازار آمد و در سال ۲۰۰۶ عطر تام فورد  به این برند اضافه شد. این چهره برجسته، مشتری تام فورد را اینگونه توصیف می‌کند: «فردی بین‌المللی، با فرهنگ و خوش سفر با درآمدی قابل قبول.» او برای زنان صفاتی مثل قوی، باهوش و زنانی که استایل خود را می‌شناسند را اضافه کرد. میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا، سال ۲۰۱۱ یک لباس شب عاج رنگی که توسط فورد طراحی شده بود در کاخ باکینگام پوشید. تام فورد همچنین لباس‌های چهره‌های سرشناس دیگری در سطح جهان را  هم طراحی کرده‌ است. فورد، کت و شلوارهای دنیل کریگ را برای 4 فیلم آخر جیمز دوخت.

 

 

در سال ۲۰۱۳ از فورد در آهنگ Suit & Tie نام برده شد. فورد کت و شلوارها، پیراهن‌ها و لوازم جانبی موزیک ویدئوی Suit & Tie را که برنده گرمی شد، طراحی کرد. فورد برای تور جهانی ستارگان موسیقی بیش از ۶۰۰ قطعه طراحی کرد. در همان سال، آهنگی با عنوان  «تام فورد» منتشر شد. فورد نسبت به این اتفاق واکنش داد چون به قول خودش «بر فرهنگ عامه نفوذ کرده و تاثیر زیادی گذاشته‌ است.» پس از انتشار این آهنگ، فورد افزایش زیادی در جستجوهای موتورهای جستجو داشت. این آهنگ بیش از یک میلیون نسخه فروخت. فورد به دلیل استفاده از زنان برهنه در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف مورد انتقاد قرار گرفت. روزنامه‌نگاران مختلف اظهار داشتند دراین تبلیغات از زنان به عنوان یک کالای جنسی استفاده شده. به همین دلیل بخشی از تبلیغات «تام فورد» در ایتالیا ممنوع شد. در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر اینکه او از زنان به عنوان کالا استفاده می‌کند، فورد اظهار داشت او الهام‌بخش برابری جنسیتی است.

منبع: REUTERS

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , دوبی مال , تبلیغات , تام فورد , کمپین های تبلیغاتی , خرده فروشان لوکس

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان