رونمایی از رنگ سال 2024 پنتون، هلویی مخملی Peach Fuzz

رونمایی از رنگ سال 2024 پنتون، هلویی مخملی Peach Fuzz
رونمایی از رنگ سال 2024 پنتون، هلویی مخملی Peach Fuzz

بعداز گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص رنگ سال پنتون ۲۰۲۴، رنگ هلویی آرام و مخملی Peach Fuzz به عنوان رنگ سال انتخاب شد. «این رنگ با کد پنتون PANTONE 13-1023، تمایل به پرورش و رشد در ما و اطرافیانمان را نشان می‌دهد. این رنگ آرام و ملایم، روح، ذهن و جان ما را غنا می بخشد.» این‌ها توصیفات اولیه وب‌سایت پنتون از رنگ سال است.

لتریس آیزمن مدیر اجرایی رنگ پنتون Leatrice Eiseman در توضیح این رنگ می‌گوید: «ما در جست‌وجوی رنگی بودیم که اشتیاق ذاتی ما برای نزدیکی و ارتباط با دیگران را تکرار کند. رنگی که با وجود گرما، ظرافت‌های مدرن را در خود داشته باشد. این رنگ با مهربانی طنین‌انداز می‌شود و یک لمس جذاب و نرم را از خود ارائه می‌دهد. هلویی آرام پلی است میان جوانان و کسانی‌که به دنبال رنگ‌های بدون زمان و همیشگی هستند.»

 

ویژگی های رنگ سال پنتون ۲۰۲۴
رنگ هلویی آرام Peach Fuzz، رنگی بسیار حساس است. رنگی صمیمی که احساس مهربانی و لطافت را با خود به همراه دارد. این رنگ با پیامی از مراقبت، به‌اشتراک‌گذاری، جامعه و همکاری با شما مرتبط می‌شود. رنگ هلویی سایه گرم و دنجی دارد و با دیدگاه جدیدش در مورد نرمی و لطافت، تمایل ما را هم به همراهی با دیگران و هم به لذت‌بردن از لحظات سکون و آرامش دعوت می‌کند.

رنگ سال پنتون ۲۰۲۴، بین صورتی و نارنجی قرار گرفته‌است. این رنگ الهام‌بخش احساس تعلق، خود تنظیمی و رشد مجدد است و فضایی آرامش‌بخش را برای بودن، احساس‌کردن، بهبودی و شکوفایی را فراهم می‌کند. آرامشی که درونی است و بر سلامتی ما تاثیر می‌گذارد. هلویی مخملی بر تجربه انسانی رشد، پرورش ذهن، بدن و روح تمرکز دارد. رنگی با سبکی ملایم و کم‌رنگ که در عین آرامش‌بخشی، عمق دارد. رنگی شاعرانه و رمانتیک با حال‌وهوای قدیمی، که گذشته را در فضای معاصر بازسازی می‌کند.

 

 

دلایل انتخاب رنگ هلویی به عنوان رنگ سال پنتون ۲۰۲۴
در زمان‌های آشفتگی و شلوغی، در بسیاری از جنبه‌های زندگی ما، نیاز به رشد، همدلی و مهربانی بیشتر می‌شود. تصور ما از آینده‌ای آرام، سلامتی، محکم‌بودن و قدرت لذت‌بردن از زندگی است. در دنیایی که اغلب به بهره‌وری‌ها و دستاوردهای بیرونی تاکید دارد، پرورش درون نیز اهمیت دارد. شناخت اهمیت درون، کمک می‌کند تا در اوقات استراحت بتوانیم خلاقیت و ارتباط انسانی را در بین شلوغی‌های زندگی مدرن پیدا کنیم.

ما همواره در حال حرکت به سمت دنیای جدید هستیم. چیزهای مهم را دوباره ارزیابی می‌کنیم و با تعیین چارچوب‌ها، خودمان را با تسلط و ملاحظه بیان می‌کنیم. تنظیم اولویت‌ها و همسوشدن با ارزش‌های درونی بر سلامت و تندرستی روحی و جسمی ما تاثیر می‌گذارد. وقت‌گذرانی با دوستان و خانواده یکی از آن ارزش‌هاست. رنگ سال بر اهمیت اجتماع و کنارهم‌ قرارگرفتن تاکید دارد و نیاز ما را به نزدیک‌شدن به کسانی که دوستشان داریم، توانایی اظهار خودمان آن‌گونه که هستیم و بعد از آن احساس خوب تنهایی و سکوت را بیان می‌کند.

 

 

کاربرد رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون برای طراحان
رنگ سال پنتون، در طراحی بسته‌بندی و چندرسانه‌ای، به طرح حال و هوای قدیمی می‌دهد و انعکاسی از گذشته است. گذشته‌ای که با یک فضای امروزی به طور یکپارچه حضورش را در دنیای فیزیکی و دیجیتالی به نمایش می‌گذارد.

رنگ Peach Fuzz یک رنگ لمسی است و مشتری را ترغیب می‌کند تا دستانش را دراز کرده و محصول را لمس کند. لمسی گرم که سایه‌ای فریبنده برای انواع محصولات غذایی، نوشیدنی، لوازم آرایشی و اکسسوری‌ها ایجاد می‌کند. این رنگ بو و طعمی شیرین و لطیف را به بیننده القا می‌کند.

 

منبع: استودیو روزرنگ

تگها : پنتون , رنگ سال , peach fuzz , هلویی , هلویی آرام , هلویی مخملی , رنگ سال 2024

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان