فروشگاه جدید ایکیا در بریتانیا

فروشگاه جدید ایکیا در بریتانیا
فروشگاه جدید ایکیا در بریتانیا

نقطه اتصال حال و آینده خرده‌فروشی

ایکیا سومین فروشگاه خودش در بریتانیا را افتتاح کرد.

 فروشگاه جدید این برند مشهور در میدان چرچیل در برایتون قرار دارد و مدل خاص معماری و ساخت آن، باعث شده مدیرانش به وجد بیایند. میدان چرچیل طیف متنوعی از فروشگاه‌ها و رستوران‌های شاخص را ارائه می‌کند و سالانه بیش از 11‌میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. در میان مستاجران آن، برندهای برجسته‌ای مانند اپل و ایندیتکس هم وجود دارد. دو پارکینگ متصل هم در زمره دارایی‌های جدید ایکیا محسوب می‌شود.

فروشگاه آتی شهر ایکیا در محل سابق دبنهامز، مرحله نهایی استراتژی ایکیا برای افزایش دسترسی مشتری را نشان می‌دهد. این فروشگاه محصولات محبوب مختلفی را برای خرید فوری یا تحویل سازگار با محیط‌زیست ارائه می‌کند.

سیندی اندرسن، مدیرعامل بخش تجاری ایکیا گفت: «برایتون به‌عنوان یک شهر پیشرو شناخته می‌شود؛ بنابراین این یک امتیاز واقعی است که مسئولیت ارائه یک مکان ملاقات احیا شده را بپذیریم و  بسیاری از مردم می‌توانند واقعاً به آن افتخار کنند. هیجان‌زده هستیم چون مجموعه خود را با یک مقصد خرید معتبر در قلب شهر پرجنب‌وجوش و در حال رشد برایتون مرتبط کردیم. این کاملاً با استراتژی توسعه جهانی ما مطابقت دارد و امکان می‌دهد یک فضای خرده‌فروشی سنتی را به مکانی بیش از یک مقصد خرید تبدیل کنیم.

 

 

پیتر جلکبی، مدیر خرده‌فروشی ایکیا در انگلیس و ایرلند گفت: «ما همچنان به تغییر و تحول ادامه می‌دهیم تا به نیازها و رویاهای مشتریان خود پاسخ دهیم. به‌عنوان یکی از نوآورانه‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازارهای خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک در جهان، ما سرمایه‌گذاری‌های همه‌کانالی خود را چه در برایتون و چه در سایر نقاط کشور با یک هدف ساده افزایش خواهیم داد: مشتری‌محور‌تر شدن؛ به‌طوری‌که مردم می‌توانند با ما خرید کنند تا زندگی بهتر و پایدارتری در خانه داشته باشند؛ هر زمان، هر کجا و هر طور که بخواهند

هدف از تاسیس این فروشگاه، تطبیق عرضه خرده‌فروشی در میدان چرچیل با نیازهای جامعه محلی، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و حمایت از توسعه پایدار است. سرمایه‌گذاری‌های آینده شامل افزایش بهره‌وری انرژی و ابتکاراتی است که با تعهدات جهانی مراکز اینگکا برای پایداری همسو می‌شوند. میدان چرچیل، دسترسی راحت را از طریق اتوبوس‌ها و مسیرهای دوچرخه‌سواری، واقع در خیابان اصلی خرید برایتون در فاصله چند قدمی ساحل و ایستگاه راه‌آهن اصلی فراهم می‌کند. گفته شده نقاط شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در پارکینگ‌ها گسترش می‌یابد تا حمل‌ونقل عمومی ارتقا یابد و با خدمات تحویل مرکز شهر جدید IKEA هماهنگ شود.

سیندی اندرسن ادامه داد: «ما ثابت کرده‌ایم مراکزخرید سنتی تا وقتی با نیازهای واقعی جوامع محلی سازگار شوند و دائما درحال تکامل باشند، آینده‌ای قوی خواهند داشت. ما در کنار شرکای خود به قصد جامعه گسترده‌تر، بهبود زندگی روزمره برای بسیاری از مردم برایتون، شکل‌دهی و ارائه طیفی مقرون‌به‌صرفه و پایدار از خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، خدمات و امکانات، کار خواهیم کرد

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , افتتاحیه , ایکیا , برند مشهور

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان