مجوز موقت، راهی برای بهبود حال مستاجران مراکزخرید

مجوز موقت، راهی برای بهبود حال مستاجران مراکزخرید
مجوز موقت، راهی برای بهبود حال مستاجران مراکزخرید

آیین‌نامه عملی مجوز موقت صنعت خرده‌فروشی بسیار قابل‌دسترس‌تر شده است؛ به‌طوری‌که برگه‌های اطلاعاتی ترجمه‌شده به عربی، هندی، چینی و ویتنامی اخیرا منتشر شد.

آیین‌نامه جدید خرده‌فروشی، قوانین و انتظارات را برای فروشگاه‌های موقت در مراکزخرید تعیین و حفاظت از منافع مستاجران فعلی مراکزخرید را تضمین می‌کند. درعین‌حال نوآوری، تسهیل و فرصت‌های تجاری کوتاه‌مدتی برای خرده‌فروشان فراهم می‌شود. درحال‌حاضر، یک برگه اطلاعات و راهنما به‌عنوان نمای کلی از نحوه عملکرد مراکزخرید، تحت یک کد در اختیار مستاجران قرار می‌گیرد. مارک برنان، رئیس مستقل کمیته مدیریت کد و کمیسر سابق کسب‌وکارهای کوچک استرالیایی گفت: «این کد بسیار خوب عمل می‌کند و اخیرا برای 10سال دیگر مورد بازبینی قرار گرفت و مجددا تایید شد.»

 

 

مجوزهای موقت در مراکزخرید رایج است و برگه اطلاعات موجود که در اختیار مستاجران قرار می‌گیرد، می‌تواند در درک اصول اولیه این کد بسیار مفید باشد. بااین‌حال، ما توجه داریم انگلیسی، زبان ترجیحی برای بخش قابل‌توجهی از جمعیت نیست. برنان گفت: «به همین دلیل ما برگه اطلاعات و راهنما را به چهار گروه زبانی اصلی ترجمه کرده‌ایم که به درک آگاهانه‌تر کد توسط طیف وسیع‌تری از مستاجران کمک می‌کند.» «گرگ گریفیث»، مدیر اجرایی انجمن ملی خرده‌فروشی با این موضوع موافقت کرد: «این یک ابتکار فوق‌العاده و یک منبع عملی مهم برای اعضا و خرده‌فروشان ماست. تجربه می‌گوید بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک دسترسی به اطلاعات به زبان‌هایی غیر از انگلیسی را عملی‌تر می‌دانند. این یک منبع بسیار مفید است و مشتاقانه منتظر ارائه منبع به اعضای خود هستیم.» اگر این برگه‌های اطلاعاتی به مستاجرانی برسد که شفافیت ارائه‌شده را ترجیح می‌دهند یا از آن بهره می‌برند، تاثیر مثبتی بر تجربه آنها شکل می‌گیرد. آنگوس ناردی، مدیر اجرایی شورای مراکزخرید استرالیا گفت با ارائه ترجمه‌ برگه‌های اطلاعاتی، مدیران بخش اجاره با اطلاعات بیشتری مستاجران را درمورد نحوه عملکرد فروشگاه‌های موقت خرده‌فروشی در مراکزخرید آگاه می‌کنند. برگه اطلاعات ترجمه‌شده، ازسوی تیم‌های اجاره ارائه می‌شود تا مستاجران را با اطمینان بیشتری در مورد مجوزهای معمولی مراکزخرید مطلع کنند.» برنان در پایان گفت: «من از تلاش‌های مشترک خوشحالم و مشتاقانه منتظر دریافت بازخورد درمورد نحوه دریافت این منبع توسط مخاطبان موردنظر هستم

منبع: Nationalretail.org.au

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , مراکزخرید , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , مدیریت , بهره برداری , مجوز , نوآوری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان